Digital Care

11
Wyleje wam tu swoje żale odnośnie tej firmy.
Ochrona wyświetlacza w sieci plus-5zl.
Na pozór dobra opcja - urządzenie wysłałem 24.07.2018 a w naprawie trzymają je do dzisiaj 05.09.2018 i nadal nie wiedzą ile to potrwa.
Oprócz tego, że kontakt jest tylko z konsultantami nie mozna dowiedzieć się niczego więcej.

Naczytałem się również opinii, że odrzucają większość zgłoszeń bądź żądają zapłaty za naprawę.

Dnia 07.09.2018 udaje się do rzecznika praw konsumenta i występuje na drogę sądową.
Firma nie potrafi się wywiązać z warunków umowy, która my - konsumenci musimy należycie przestrzegac inaczej kara.


Czy ktoś z Was również miał problemy z tą jakże żenująca firma ?
Do dyskusji zapraszam obecnych bądź byłych klientów ;)


Ps. Jak sobie poradziliście z nimi ?
0.046999931335449